Pgem t easy ampicillin

Seedborne transmission of Zucchini yellow mosaic virus and Cucumber. ZYMV-59/2 and CMV-80/1 isolates were cloned in Promega vector (pGEM-T Easy Vector).Suppression-Subtractive Hybridization as a Strategy To. Luria-Bertani broth supplemented with ampicillin (100 g. using the pGEM-T Easy plasmid (Pro.R T I C L E I N F O Article history: Received 18 July 2014. was used for cloning into the plasmid vector pGEM-T (pGEM-T Easy Vector System kit; Promega).plasmide pGem-T (pGem-T Easy Vector System, Promega) ou le plasmide pBluescript KS+ (Stratagene). La réamplification des fragments est.

SALMONELLA SER. TYPHIMURIUM ISOLATED FROM RABBIT. ampicillin; CHL, chloramphenicol;. cloned into pGEM-T Easy Vector (Promega, Milan,.

pGEM®-T (Promega) est un vecteur de 3003 pb possédant deux T pendants à chacune des extrémités 3’ du. 'ampicilline. un tri blanc/bleu classique.

Elodie HENRIET, Commissariat à l'Energie Atomique (CEA

Figure 13: Carte de restriction du vecteur pGEM T easy.57 Figure 14: (A) thermocycleur (Biorad), (B) la courbe de fusion (melt curve) indiquant la.

Glucose starvation boosts Entamoeba histolytica virulence.

ANovelN-terminalIsoformoftheNeuron-specificK-Cl

Development of a Nuclear Transformation System for

2. pGEM-T Easy building vector 94 5. 1. 3. pBACe3.6 BAC vector 95 5. 1. 4. pSV1.RecA shuttle vector 96 6. Amp ampicillin ATP adenosine triphosphate.

DOCTEUR DE L’UNIVERSITE D’ORLEANS

Automated plasmid DNA purification in 96-well plate and 8

UFR SCIENCES ET TECHNIQUES Pour obtenir le grade de Docteur de l'Université du Maine. Ligation des produits d’élution dans le vecteur pGEM-T-Easy.

Microbial diversity on the Tatahouine meteorite

bulk soil DNA were used for cloning into the plasmid vector pGEM-T (pGEM-T Easy Vector System kit; Promega) in order to generate a 16S rRNA clone library.

docteur du centre international d’etudes superieures en sciences agronomiques. centre international d ’etudes superieures en s. pgem-t-easy et pgem- t.

- Expérience de biologie moléculaire (pET22b, pCR®2.1-TOPO®, pGEM®-T-EASY) - Dosage protéique par la méthode de Bradford - Expérience de tests enzymatiques.Growth of colonies after plating untransformed cells indicates inactive ampicillin in the plates,. see the pGEM®-T and pGEM®-T Easy Technical Manual #TM042.

Exploration de la diversité virale des ignames (Dioscorea

PCR fragments cloning into pGEM-T Easy plasmid.151 6.4.4. Construction of pBG162 and pBG163.Efficient site directed in vitro mutagenesis using ampicillin selection Efficient site directed in vitro mutagenesis. (2 ml) was TA cloned into pGEM-T Easy.Three PCR products were cloned using pGEM-T easy vector system II (Promega,) and sequenced (Genome Express) (EMBL Accessions AM748817, AM748818 and AM748819).Molecular biology protocols (in C. Dauphin-Villemant lab. Preparation of Petri dishes with LB+ampicillin. cloning of PCR products in pGEM-T Easy.. and cloned into pGEM-T easy vector system (Promega, USA). Randomly, 10 ampicillin positive clones were screened through restriction digestion and two clones.

pGEM-T and pGEM-T Easy Vector Systems Technical Manual #TM042.pdf: Download. Promega-pgemt-easy-manual.pdf - Use only the T4 DNA Ligase provided with the system,.

Diversité microbienne d’un écosystème complexe

Ligation Calculator.Pdf - eBook and Manual Free download

For T-A clone, PCR products were legated to pGEM-T Easy Vector (promega) according to the manufacturer’s instructions.Temperature adaptations in psychrophilic, mesophilic. mesophilic and thermophilic chloride-dependent. and the resulting PCR fragment was cloned in the pGEM-T Easy.PRIMER NOTE Microsatellite DNA markers for. purified and ligated into pGEM-T Easy vector (Promega), and the plasmid transformed into Escherichia coli super-.